丛林木头

It Is You - Tom Hugo

音乐随身听:

【清新民谣】It Is You - Tom Hugo

“我渴望重遇你,眼神渴望抚摸你,声音渴望企及你, 最初的爱渴望走进最后的梦里。”

Tom Hugo,挪威民谣弹唱歌手,创作人,目前生活在汉堡和奥斯陆。

《It Is You》 

who can give me all I need
谁能给我想要的一切
all I hope for more in deed
事实上我渴望的要更多
turns the light on when i m dark blue
当我陷入深深的忧郁请帮我把灯点亮
who carries my burden
帮我承受负担的
it is you
是你
only you
只有你

it is you
是你
only you
只有你
are the dream I desire
是我渴盼的梦想
whistle
哨声
and every fiber in all my bones
和我骨头的每一个碎片
hire birth down to solid stone
变成一块坚硬的石头
carries my heart all night and day
让我的心日日夜夜
for who will i die for
念着那个人我愿为他付出生命的人
it is you
是你
only you
只有你
it is you
是你
only you
只有你
are the dream i desire
是我渴盼的梦想
guys like me i know far more than one
我知道有很多人像我这样
you are second to none
你是唯一的
so let me become your final call
让我成为你的终结者
if you're not there will the sunrise be nothing at all
没有你日出都没有意义
who adds meanings to every song
每一首歌也失去了含义
keeps the bed warm all night long
床将彻夜冰凉
give in more than I can return
比我付出的更多
making lernsy come easy
让它变得容易
it is you
是你
only you
只有你
it is you
是你
only you
只有你
it is you
是你
only you
只有你
are the dream I desire
是我渴盼的梦想
whistle
哨声

评论(2)

热度(105)